Informacje i publicystyka: TVN24.pl wyprzedził RMF24.pl, mocno w dół i.pl i portal Radia ZET

W kategorii informacyjno-publicystycznej zmalała przewaga zasięgowa WP.pl nad Onetem, natomiast portal TVN24 dzięki sporemu wzrostowi wysunął się nad RMF24.pl. Spore spadki liczby użytkowników i czasu korzystania zanotowały i.pl i witryna Radia ZET.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl we wrześniu br. WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii informacji i publicystyki ogólnej, czyli bez treści regionalnych i o pogodzie, przyciągnęła 9,15 mln internautów (co dało 30,84 proc. zasięgu), każdego średnio na 35 minut i 17 sekund.

Ponad pół godziny przeciętnego czasu korzystania zanotował też analogiczny dział Onetu (Ringier Axel Springer Polska) - każdy z 8,75 mln użytkowników (29,48 proc. zasięgu) spędził w nim średnio 35 minut i 54 sekundy. Natomiast sekcja informacyjno-publicystyczna Interii (Grupa Polsat-Interia) przyciągnęła 5,41 mln internautów (18,24 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 27 minut i 50 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ilu-polakow-korzysta-tiktok-google-facebooka-najpopularniejsze-aplikacje-mobilne,7169477052360321a ##

Na portalu TVN24 (TVN Warner Bros. Discovery) część z informacjami i publicystyką zanotowała 8,04 mln odwiedzających, 27,08 proc. zasięgu oraz 18 minut i 56 sekund średniego czasu korzystania, na Gazeta.pl (Agora) - 5,46 mln internautów, 18,39 proc. zasięgu oraz 15 minut i 6 sekund przeciętnego czasu, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 5,04 mln użytkowników, 16,99 proc. zasięgu oraz 11 minut i 20 sekund średniego czasu.

Na krócej przyciągały odwiedzających analogiczne działy innych portali horyzontalnych. Na Dziennik.pl (Infor) taka sekcja miała 5,94 mln użytkowników, 19,99 proc. zasięgu oraz 5 minut i 9 sekund spędzonych średnio przez każdego, a na portalu Radia ZET (Eurozet) - 5,45 mln internautów, 18,35 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W zestawieniu są też dwie witryny, które w całości zostały zaklasyfikowane do kategorii informacyjno-publicystycznej. RMF24.pl (Grupa RMF) odwiedziło 6,46 mln internautów (co dało 21,77 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 7 minut i 17 sekund, a działający od ponad roku portal i.pl (Polska Press) przyciągnął 5,52 mln użytkowników (18,61 proc. zasięgu), każdego średnio na 3 minuty i 43 sekundy.

grafika

Część informacyjno-publicystyczna WP.pl w porównaniu do sierpnia straciła 697,9 tys. internautów (to 7,1 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 2,5 minuty (czyli 7,6 proc.). Część straty do niej odrobiła analogiczna sekcja Onetu, notując spadek o 126,8 tys. użytkowników (1,4 proc.) i 18 sekund przeciętnego czasu korzystania (9,8 proc.).

Natomiast dział z informacjami i publicystyką na portalu TVN24 zyskał 879 tys. odwiedzających (12,3 proc.) przy spadku średniego czasu spędzonego przez każdego o 24 sekundy (2,1 proc.). Wysunął się nad RMF24.pl, na którym ubyło 1,09 mln internautów (14,5 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 18 sekund (4,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/i-pl-polska-press-liczba-uzytkownikow-kto-kieruje,7169486005512321a ##

Oprócz Onetu w obu statystykach zmalały wyniki dwóch innych witryn. i.pl zanotował spadek o 865,5 tys. użytkowników (13,5 proc.) i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania (0,9 proc.), a część informacyjno-publicystyczna portalu Radia ZET - o 1,59 mln internautów (22,6 proc.) i 39 sekund średniego czasu (20,5 proc.).

Na Interii analogiczna sekcja straciła 1,36 mln odwiedzających (20,1 proc.), zyskując minutę i 56 sekund przeciętnego czasu korzystania (7,5 proc.), na o2.pl zanotowała spadek o 1,66 mln użytkowników (24,8 proc.) i wzrost średniego czasu o 30 sekund (4,6 proc.), a na Gazeta.pl - spadek o 847,6 tys. internautów (13,4 proc.) i wzrost przeciętnego czasu o 2 minuty i 10 sekund (16,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style