ING Bank Śląski zachęca młodych, by "robili swoje"

Pod hasłem "Najlepiej robić swoje", wystartowała nowa, digitalowa kampania banku ING. Akcję przygotowały Gong i MullenLowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ING Bank Śląski zachęca młodych, by "robili swoje"

Nowy spot, przygotowany na potrzeby kampanii, promuje aplikację Moje ING i konto Mobi. Jego bohaterem jest Pablo M, fan jednej z marek butów sportowych. Chłopak przekonuje, że w życiu warto "robić swoje", nie przejmując się ocenami innych.

Kampania prowadzona jest w internecie. Obejmuje emisję spotu, reklamy display i mobile. Komunikację wspierają aktywności w social mediach.

Za kreację odpowiada agencja Gong, a za planowani i zakup mediów - MullenLowe MediaHub.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN