ING przekonuje w nowej kampanii, że "Warto robić swoje"

Bank ING w nowej kampanii konsekwentnie zachęca do działania i pokazuje, że niezależność finansowa pomaga w robieniu swojego. Akcję pod hasłem "Warto robić swoje" przygotowały Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ING przekonuje w nowej kampanii, że "Warto robić swoje"

Nowa kampania ING promuje funkcjonalności aplikacji Moje ING, która wspiera klientów w systematycznym oszczędzaniu na wybrany cel.

Akcja "Warto robić swoje" obejmuje emisję spotów w telewizji, internecie, a także aktywności w social mediach i promocję w oddziałach banku.

- Z jednej strony Polacy obawiają się kryzysu gospodarczego, wzrostu bezrobocia i obniżenia poziomu życia, ale z drugiej chcą działać i stawiają na niezależność. W takiej sytuacji na znaczeniu coraz bardziej nabiera oszczędzanie. Obecnie aż 80% Polaków zamierza oszczędzać, a aż co trzeci trzydziestolatek chce oszczędzać więcej*. Nawyk oszczędzania buduje naszą niezależność, również finansową. W ING wspieramy takie postawy, zachęcamy do działania i robienia swojego. Dajemy konkretne narzędzia - bo łatwiej robić swoje, gdy mamy ogarnięte finanse a ING chce w tym aktywnie pomagać - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampanii „Warto robić swoje” towarzyszy również niedawno rozpoczęty cykl „Porozmawiajmy o pieniądzach”.

Kreacje przygotowały agencje Brain i GONG, za planowanie i zakup mediów odpowiadają MullenLowe Media Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej