"Insert on-line" po raz pierwszy w polskim internecie

Gazeta.pl przygotowała nową formę reklamową - "insert on-line", czyli gazetkę reklamową w wydaniu internetowym.

agora-kk
agora-kk
Udostępnij artykuł:

Gazetkę reklamową w wydaniu internetowym jako pierwsza zamówiła firma Fotojoker. Użytkownik otwierając stronę, na której emitowana jest reklama, widzi gazetkę do złudzenia przypominającą papierową wersję reklamy. Wrażenie to potęguje dodatkowa użyteczność w postaci możliwość przewijania kolejnych kartek reklamy. "Insert on-line" pozwala również przejść za pomocą kliknięcia na stronę reklamodawcy.

Pierwsza kampania wykorzystująca "insert on-line" trwała od czwartku do piątku (14-15.06.2007) i łącznie zobaczyło ją 750 tys. użytkowników. Nowa forma reklamowa emitowana była na losowo wybranych stronach portalu Gazeta.pl.

agora-kk
Autor artykułu:
agora-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana