"Insert on-line" po raz pierwszy w polskim internecie

Gazeta.pl przygotowała nową formę reklamową - "insert on-line", czyli gazetkę reklamową w wydaniu internetowym.

agora-kk
agora-kk
Udostępnij artykuł:

Gazetkę reklamową w wydaniu internetowym jako pierwsza zamówiła firma Fotojoker. Użytkownik otwierając stronę, na której emitowana jest reklama, widzi gazetkę do złudzenia przypominającą papierową wersję reklamy. Wrażenie to potęguje dodatkowa użyteczność w postaci możliwość przewijania kolejnych kartek reklamy. "Insert on-line" pozwala również przejść za pomocą kliknięcia na stronę reklamodawcy.

Pierwsza kampania wykorzystująca "insert on-line" trwała od czwartku do piątku (14-15.06.2007) i łącznie zobaczyło ją 750 tys. użytkowników. Nowa forma reklamowa emitowana była na losowo wybranych stronach portalu Gazeta.pl.

agora-kk
Autor artykułu:
agora-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?