Insignia z nową kampanią dla marki Kamis

Agencja Insignia przygotowała warstwę kreatywną kampanii marki Kamis z portfolio McCormick Polska - kampania zaplanowana jest do końca sierpnia, a toczy się pod hasłem: „Odkryj bogactwo smaku”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Insignia z nową kampanią dla marki Kamis

Kampania związana jest z tak zwanym „okresem grillowym”, a jej celem jest umocnienie pozycji marki Kamis na rynku musztard, jak również stymulowanie sprzedaży oraz budowanie wyróżników rynkowych poprzez podkreślanie szerokiej gamy produktowej marki, bogactwa smaków i mnogości zastosowań.

– Obecne działania są kontynuacją ubiegłorocznej jesiennej kampanii musztard Kamis, do której opracowaliśmy koncept kreatywny i materiały digital, zarówno wideo, jak i display. Pokazywaliśmy w niej musztardę Sarepską i Delikatesową. W tym roku poszerzyliśmy kampanię o dodatkowe bohaterki: musztardę Miodową i Francuską - komentuje Kinga Zborowska,  senior account manager agencji Insignia.

Do zadań agencji Insignia należało opracowanie kompletu materiałów digital do kampanii, w tym m.in.: produkcja nowych materiałów wideo (opracowanie scenariuszy wideo, prace animacyjne, nagrania wideo z content creatorką i udźwiękowienie), adaptacje ubiegłorocznych materiałów wideo do formatów SoMe (Meta, TikTok, YouTube) oraz opracowanie kreacji na potrzeby Landing Page’a i kampanii display.

Kamis współpracuje z Insignią od końcówki 2019 r., kiedy agencja ta wygrała przetarg tej marki; pierwszym wspólnym projektem była kampania „Dokładnie Takie Święta”, której koncept był bardzo dobrze odebrany przez polskich konsumentów i następnie był adaptowany również na inne rynki gdzie jest obecny Kamis.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu