Instytut Monitorowania Mediów wprowadził KPI w czasie rzeczywistym

Instytut Monitorowania Mediów wprowadził kolejne rozwiązanie w monitoringu mediów: specjaliści ds. komunikacji mogą wyznaczać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) public relations w oparciu o prowadzony monitoring publikacji.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Instytut Monitorowania Mediów wprowadził KPI w czasie rzeczywistym

Zliczanie KPI (Key Performance Indicators) odbywa się w czasie rzeczywistym za pomocą specjalnego algorytmu i m.in. pomaga budować przewagę wizerunkową. IMM podkreśla, że taką usługę na polskim rynku ma jako jedyny.

Mediowe KPI to darmowa usługa, która pozwala wyznaczać cele w czterech aspektach: liczby publikacji z podziałem na typ mediów, wielkości dotarcia (liczba potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym), wartości ekwiwalentu reklamowego i pojawiania się w ważnych dla siebie źródłach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/imm-czerwiec-opiniotworcze-media-onet-tvn24-wp-wirtualnemedia,7170148229617281a ##

W aplikacji do monitoringu mediów (Biuletyn IMM) można wyznaczać i edytować cele zarówno na bieżące i przyszłe projekty jednorazowe, dotyczące np. inaugurujących kampanii produktowych, jak i na obsługę biura prasowego, w tym media relations raportowanych zazwyczaj w cyklach miesięcznych czy kwartalnych.

Wyniki są zliczane automatycznie, dzięki czemu konsultanci ds. public relations oszczędzają czas.

Usługa umożliwia wyznaczanie tych samych KPI także na monitoring konkurencji, a także na ekspozycję działań w najbardziej pożądanych tytułach (KPI na źródłach).

W kwietniu IMM wprowadził indeks mocy, który mierzy w skali 0-10 jak dany przekaz o marce, firmie czy zagadnieniu potencjalnie oddziałuje na odbiorcę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"