Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix

Netflix wybrała firmy DoubleVerify i Integral Ad Science jako swoich partnerów pomiarowych przed uruchomieniem reklam na swojej platformie, zapowiadanych na przyszły miesiąc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix
Fot. Pixabay

Netflix zawarł umowę z dwiema zewnętrznymi firmami pomiarowymi, aby zapewnić reklamodawców, że może w zakresie emisji reklam oferować standardy branżowe.

Netflix szykuje się do zaprezentowania swojego produktu reklamowego we współpracy z partnerem technologicznym Microsoft. Współpraca z DoubleVerify i Integral Ad Science ma służyć do m.in. informowania reklamodawców, gdzie będą wyświetlane ich reklamy.

Zarówno DoubleVerify, jak i Integral Ad Science mierzą głównie to, kiedy reklama jest wyświetlana, i stosują zabezpieczenia przed oszustwami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-reklamy-pakiety-jak-pobrac,7169758249212033a ##

Reklamodawcy nadal będą potrzebować dodatkowych partnerów pomiarowych, aby śledzić kampanię Netflix aż do konwersji.

Zdaniem ekspertów ta umowa powinna uspokoić reklamodawców, którzy kwestionują kosztowny CMP Netflixa o wartości 65 dolarów, nie mogąc zaoferować podstawowych parametrów reklamowych.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]