Internetowa ofensywa "Dziennika"

Dzisiaj swoją premierę ma internetowa wersja "Dziennika". Serwis stawia na materiały video dostarczone przez CNN. Co jeszcze znajdziemy?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Po ponad siedmiu miesiącach od debiutu na rynku nowej gazety codziennej "Dziennik", dzisiaj swoją premierę ma internetowa wersja gazety koncernu Axel Springer Polska – dziennik.pl.

Informacje w serwisie podzielone są na działy: wydarzenia, gospodarka, świat, polityka, opinie, społeczeństwo, kultura, sport. Dodatkowo w serwisie funkcjonują także inne sekcje informacyjne i rozrywkowe, m.in. pogoda, horoskop, repertuary z całego kraju i forum. W serwisie udostępniane są również najciekawsze artykuły publikowane w Dzienniku.

- Chcielibyśmy, aby najwyższa jakość i unikalna koncepcja serwisu informacyjnego Dziennika pozwoliła mu pozyskać lojalnych użytkowników. W tej chwili oferujemy im przede wszystkim najwyższej jakości dziennikarstwo, szybkość i aktualność; serwis będzie jednak stale udoskonalany i rozbudowywany o nowe funkcjonalności - powiedział Florian Fels, Prezes Zarządu Axel Springer Polska.

Elementami wyróżniającymi serwis mają  być Wideofakty i Fotowiadomości. Wideofakty to  porcja najważniejszych informacji ze świata w formie krótkich materiałów filmowych udostępnionych w ramach współpracy z CNN. Fotowiadomości zaś przedstawiają najważniejsze wydarzenia dnia w formie zdjęć, wraz z odnośnikami do artykułów dotyczących danego tematu.

Internetowym wydanie "Dziennika" kieruje Piotr Bugajski a redakcja współpracuje z największymi światowymi agencjami informacyjnymi i fotograficznymi, m.in. AP, Reuters, PAP, IAR, AFP.

W internetowej wersji “Dziennika” pracuje ponad dwudziestu dziennikarzy.

A jak Państwo oceniają internetowy serwis "Dziennika"?

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style