Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska

Joanna Skrzyńska objęła objęła stanowisko public affairs leadera w Ipsos Polska. Zajmie się tworzeniem nowego działu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska
Joanna Skrzyńska

Joanna Skrzyńska będzie tworzyć nowy w Polsce dział Ipsos, zajmujący się wyłącznie badaniami społeczno-politycznymi.

- Jestem bardzo zadowolona, że Joanna dołącza do naszego zespołu. Badania społeczno-polityczne realizujemy z powodzeniem od początku działalności w Polsce, w tym od lat jesteśmy jedyną firmą na polskim rynku, która realizuje badania exit poll dla wszystkich największych telewizji. Wraz ze zwiększaniem się liczby projektów z zakresu public affairs, przyszła pora na stworzenie osobnej struktury, która będzie oferować pełen wachlarz metod oraz wyspecjalizowanych rozwiązań badawczych - komentuje Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-rogowski-chief-growth-officer-ipsos-polska ##

Skrzyńska wcześniej w Kantarze

Skrzyńska jest związana z branżą badawczą od ponad 15 lat, od początku swojej kariery specjalizując się w badaniach społecznych, w szczególności dla klientów z sektora publicznego. Swoje kompetencje, jako ekspertki w obszarze stosowanych badań społecznych, w ostatnich latach wykorzystywała w pracy dla Kantar Public i TNS Polska. Wcześniej, jako socjolożka po Uniwersytecie Jagiellońskim, realizowała projekty stricte akademickie.

- Specjalizuję się w badaniach, które mają swój jasno określony cel – skutecznie pomagać w rozwiązywaniu problemów społecznych w oparciu o dane. Od lat z zainteresowaniem śledziłam także wyniki międzynarodowych badań z zakresu public affairs, prowadzonych przez Ipsos. Cieszę się, że to właśnie w tej firmie będę mogła realizować projekty badawczo-doradcze - mówi Joanna Skrzyńska.

Przychody krajowe Ipsosu zwiększyły się nieznacznie - z 36,74 do 36,8 mln zł, natomiast te z zagranicy poszły w górę z 30,72 do 36,07 mln zł. Wpływy w ramach koncernu Ipsos wyniosły w ub.r. 13,43 mln zł, wobec 11,14 mln zł rok wcześniej. Firma zajmuje się różnego rodzaju badania: opinii publicznej, marketingowymi, mediów, satysfakcji i lojalności konsumentów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu