ITV zmienia się w TO!TV. Monika Goździalska szefem stacji

Kanał muzyczny ITV w sobotę 27 lutego br. zmieni nazwę na TO!TV. Na antenie pojawią się dodatkowo pozycje rozrywkowe. Za zmiany w stacji odpowiada Monika Goździalska, która została dyrektor zarządzającą kanału.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
ITV zmienia się w TO!TV. Monika Goździalska szefem stacji

Na zmianę nazwy kanału Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się w środę. TO!TV ma być kanałem muzyczno-rozrywkowym skierowanym dla całej rodziny. Prace nad nową ofertą programową trwały przez kilka miesięcy. W ramówce pozostaną pasma muzyczne (z muzyką dance, disco, pop i disco-polo) oraz ezoteryczne (Ezo TV).

Nowością będą pozycje rozrywkowe jak prowadzony przez Monikę Goździalską interaktywny program kulinarny „To! Do Garów”,  magazyn poradnikowy dla matek „To! Fit Mama” oraz przewodnik po mediach społecznościowych „To! Socialman”.

Zmiany w stacji mają przyczynić się do wzrostu jej rozpoznawalności, udziału w rynku i oglądalności. W 2015 roku kanał ITV miał 0,05 proc. udziału w grupie 4+ i 0,06 proc. w grupie 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement).

Nowa dyrektor zarządzająca Monika Goździalska specjalizuje się w gotowaniu, była uczestniczką programu „MasterChef” w TVN. Uczestniczyła też w konkursie Miss World 2011, gdzie zdobyła tytuł pierwszej wicemiss.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu