Iwona Gniedziejko-Płuciennik odpowiada za PR Streetcom Polska

Iwona Gniedziejko-Płuciennik dołączyła do zespołu Streetcom Polska jako PR & Promotion Director. To nowe stanowisko w strukturach firmy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Gniedziejko-Płuciennik będzie odpowiadała za  opracowywanie strategii oraz wdrażanie wszystkich działań związanych z komunikacją firmy, promowaniem i wzmacnianiem jej wizerunku, relacjami z mediami, a także komunikacją ze społecznością ekspertów Streetcom.

Iwona Gniedziejko-Płuciennik ma kilkunastoletnie doświadczenie w Public Relations i marketingu. W Royal Unibrew Polska odpowiadała  m.in. za PR marek piw Łomża i Strzelec. Pełniła funkcję menedżera ds. komunikacji w Centrum Handlowym Złote Tarasy i w firmie Cushman&Wakefield. Przez osiem lat pracowała nad tworzeniem od podstaw i rozwojem wizerunku firmy Avon w Polsce oraz budowała od początku programy społeczne, jak: Wielka Kampania Życia-Avon Kontra Rak Piersi czy Kobieta Przedsiębiorcza. Wcześniej pracowała w mediach. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wydział Wiedzy o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana