Jacek Gmoch reklamuje „cenowe mistrzostwa świata” w Lidlu (wideo)

Lidl Polska rusza z piłkarską promocją „Cenowe mistrzostwa świata”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem znanego trenera i eksperta futbolowego Jacka Gmocha.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Cenowe mistrzostwa świata w Lidlu” w sklepach tej sieci w niższych cenach będą dostępne produkty różnego rodzaju: przekąski, dania gotowe i słodycze, a także zestawy akcesoriów kibicowskich. Oferta będzie obowiązywać do końca czerwca.

Do kampanii reklamującej tę promocję został zaangażowany Jacek Gmoch, który w roli lektora spotów Lidla tymczasowo zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego. Ponadto w reklamach pojawiają się zakreślenia, strzałki i grafy nawiązujące do charakterystycznych analiz rysunkowych, które Gmoch przeprowadzał często przy transmisjach piłkarskich.

Rozpoczęta w weekend kampania reklamowa obejmuje telewizję (m.in. główne kanały), radio, internet (m.in. działania na facebookowym fanpage’u Lidl Polska) oraz materiały POS (gazetki, plakaty, billboardy). Lidl Polska nie informuje, z którymi firmami współpracuje przy przygotowaniu i realizacji tej akcji.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje