WTK najpopularniejszą stacją lokalną w Polsce

Według badania założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów największą widownię spośród stacji lokalnych w Polsce ma Telewizja WTK, którą ogląda średnio 348 316 widzów w grupie wiwkowej15+, co przekłada się na 6,7 proc. zasięgu w ogóle widzów stacji lokalnych (5,2 mln).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Badanie oglądalności stacji lokalnych Krajowego Instytutu Mediów obejmuje N=79 756  wywiadów przeprowadzonych metodą CATI w dniach 05.08.2022-28.02.2023.

W raporcie prezentowane są dane zasięgowe dla telewizyjnych stacji lokalnych.

W okresie od sierpnia 2022 do lutego 2023 liczba widzów powyżej 15 roku życia, która oglądała przynajmniej jedną stację telewizji lokalnej, wyniosła 5,2 mln. Całkowity zasięg oglądalności telewizji lokalnej wynosi zaś 7,8 mln. Każdy widz statystycznie ogląda 1,5 stacji lokalnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jaki-telewizor-kupic-streaming-ranking-ceny-vod ##

Telewizja WTK najchętniej oglądaną stacją lokalną w Polsce

Czołówkę stacji lokalnych pod względem oglądalności otwiera poznańska Telewizji WTK z liczbą 348 316 widzów (6,7 proc. udziału widzów poszczególnych stacji w ogóle widzów stacji lokalnych). Dalej są Lubelska.tv, która ogląda średnio 344 926 widzów, TV Olsztyn z 316 290 widzów, TV Toya z 160 751 widzów i TV Asta Piła z 157 411 widzów.

grafika

W podzielne na województwa najwięcej widzów ogląda stacje lokalne w wielkopolskim (726 820), dolnośląskim (508 831), śląskim (464 391), lubelskim (414 584) i mazowieckim (401 661). Procentowy udział widzów stacji lokalnych w woj. w ogóle widzów stacji lokalnych w wielkopolskim wynosi 14 proc. , w dolnośląskim 10 proc., w śląskim 9 proc., w lubelskim i mazowieckim po 8 proc.

Najmniej widzów stacje lokalne mają w województwach świętokrzyskim i opolskim.

grafika

Oglądający stacje lokalne to w większości kobiety (55 proc.) w wieku powyżej 65 lat (32 proc.) oraz 50-64 lata (26 proc.) z wykształceniem podstawowym lub zasadniczym (44 proc.). To mieszkanki wsi (37 proc.) lub miast do 100 tys. mieszkańców (38 proc.), z których pracuje 41 proc, a nie pracuje 54 proc.

grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK