Jak Rowland z Rolandem

Rowland Communications, międzynarodowa agencja public relations, rozpoczęła współpracę z firmą doradczą Roland Berger Strategy Consultans

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rowland Communications, międzynarodowa agencja public relations, rozpoczęła współpracę z firmą doradczą Roland Berger Strategy Consultans. Jest to jedyna firma doradztwa strategicznego o europejskim rodowodzie, która znajduje się w czołówce światowego konsultingu. Roland Berger zatrudnia 1300 doradców, którzy obsługują największe krajowe i międzynarodowe przedsiębiorstwa w 33 biurach na całym świecie.

Rowland Communications będzie odpowiadać za wizerunek Rolanda Bergera w Polsce, jak również za promocję raportów i opracowań dotyczących między innymi takich branż, jak: energetyka, bankowość i ubezpieczenia oraz telekomunikacja. Ponadto, agencja współtworzyć będzie strategię komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego Rolanda Bergera w Polsce, a także koordynować relacje firmy z mediami, liderami opinii i innymi grupami docelowymi.

"Działania PR są dla polskiego oddziału Rolanda Bergera kolejnym krokiem w doskonaleniu naszej działalności. Mamy nadzieję, że współpraca z agencją Rowland Communications umożliwi nam dotarcie z naszym know-how do szerszej grupy odbiorców" - powiedział Artur Pielech, dyrektor zarządzający w Roland Berger Strategy Consultants w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA