Jakub Bogaczyński creative directorem Eskadry Opcom

Jakub Bogaczyński objął stanowisko creative directora w agencji Eskadra Opcom. Przeszedł do niej z firmy Electric Brothers.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Jako creative director w Eskadrze Opcom Jakub Bogaczyński odpowiada za rozwój działu kreacji i bierze udział w najważniejszych projektach agencji. Ostatnio Bogaczyński pracował jako creative director w Electric Brothers. Wcześniej zajmował stanowisko interactive art directora w Moxie Interactive Poland oraz designera w Tribal DDB Warsaw.

Komentarze (0)
Karol
9 lat temu

Producent - "genialny" Perzyna. Ile TVP stracila - dała mu zarobić? I kto go tak forsuje i dlaczego? Pytania retoryczne. Mydlenie oczu z budzetem śmierci. Hipokryci.

Janek
9 lat temu

@zibi - „ludziom pracującym przy programach z wielokrotnie większą oglądalnością obcinają stawki, a chałturnikom robiącym i biorącym udział w tym gniocie, płacą po kilkanaście koła za odcinek, żenada.” Jak za mało zarabiasz to zmień firmę, a nie tu wylewasz żale ;)

kamcio
9 lat temu

Program dość nudny tylko pora zła...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji