Jarosław Michalski awansował w McCann&MRM

Jarosław Michalski, dotychczasowy senior designer, objął nowoutworzone stanowisko head of design w agencji reklamowej McCann&MRM. Pracuje w niej od jesieni ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jarosław Michalski awansował w McCann&MRM
Jarosław Michalski

Jako head of design Michalski odpowiada m.in. za nadzór nad jakością wizualną projektów przygotowywanych przez agencję oraz zarządzanie pięcioosobowym działem. Bierze udział w większości najważniejszych projektów agencji.

Współtworzył Projekt 30/90 by Wyborowa, pomagał w relaunchu marki Onet, stale współpracuje z zespołem marek MasterCard, Coca-Cola, KFC i Starbucks.

Jarosław Michalski jest absolwentem Wydziału Grafiki i Malarstwa łódzkiej ASP.

Z agencją McCann&MRM związany jest od października 2016 roku. Wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + Jung v Matt.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej