Jarosław Rybus: z GG Network do Grupy Edukacyjnej

Jarosław Rybus zaczął pracę jako PR manager i rzecznik prasowy Grupy Edukacyjnej. Poprzednio przez wiele lat pełnił analogiczną funkcję w GG Network.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W Grupie Edukacyjnej - wydającej podręczniki i produkującej oprogramowanie do edukacji - Jarosław Rybus od początku października zajmuje się tworzeniem i nadzorem nad realizacją spójnej strategii komunikacyjnej. Ponadto będzie odpowiadał za rozwój oferty multimediów wydawnictwa, m.in. oprogramowania do zarządzania placówkami oświatowymi oraz oprogramowania edukacyjnego (gier komputerowych i aplikacji mobilnych) dla dzieci i młodzieży.

Poprzednio Rybus przez 9 lat był rzecznikiem prasowym GG Network (wcześniej działającej pod nazwą Gadu-Gadu). Wiosną br. GG Network operacyjnie weszło w skład Grupy Allegro (więcej na ten temat). Jednocześnie serwisy GG Network i Grupy Allegro zaczęły być wspólnie klasyfikowane w badaniu Megapanel PBI/Gemius (zobacz jego najnowsze wyniki). Obie firmy należą do holdingu Naspers.

Z kolei Grupa Edukacyjna - początkowo mająca nazwę Mac Edukacja - działa na rynku wydawniczym od ponad 20 lat, specjalizuje się w publikacjach dla szkół i przedszkoli. Do grupy kapitałowej należą m.in. wydawnictwa Juka i Poltext, serwis ksiegarnia-edukacyjna.pl oraz marki Mac Edukacja, Juka, Poltext, Laurum, MT Biznes i Eleo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska