"Jazda do szkoły" z batonikami Grześki

W ramach kampanii "Grześki & paczka Jazda do szkoły" właściciel marki, firma Colian, przygotowała szereg działań komunikacyjnych, w tym konkurs dla konsumentów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Jazda do szkoły" z batonikami Grześki

Kampania "back to school" potrwa do połowy września. Obejmie spoty telewizyjne, które będą emitowane do połowy września w ogólnopolskich stacjach (TVN, Polsat, TVP, w kanałach tematycznych) oraz w internecie.

Ponadto, 19 sierpnia na Instagramie wystartował konkurs konsumencki #Jazda do szkoły, który będzie dodatkowo wspierany w social mediach (Facebook, Instagram).

W czasie trwania promocji, wafelki Grześki i batony Jeżyki można kupić w atrakcyjnych cenach. W akcji biorą udział: Grześki i Grześki Mega we wszystkich wariantach smakowych, Grześki Gofree czekoladowe z orzechami i Grześki Gofree waniliowo-czekoladowe z  orzechami, Grześki Tyci w czekoladzie, Grześki Tyci w  czekoladzie mlecznej oraz batony Jeżyki Kokos i Jeżyki Classic.

Za projekt graficzny i koncepcję kreatywną akcji w sklepach oraz organizację konkursu na Instagramie odpowiada First Line Polska.

Koncept kreatywny spotu opracowała agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative oraz Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana