Jedna trzecia polskich firm korzysta z e-podpisu

31 proc. polskich przedsiębiorców deklaruje, że korzysta w swojejdziałalności z podpisu elektronicznego - wynika z badaniaprzeprowadzonego wśród członków Business Centre Club. Natomiast aż93 proc. z tych którzy jeszcze nie stosują tego rozwiązania, myślio wprowadzeniu do swoich firm e-podpisu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

86 proc. polskich przedsiębiorców wie, czym jest podpiselektroniczny, natomiast dla 89 proc. z nich to rozwiązanie jestpotrzebne ( w tym dla 18 proc. - raczej potrzebne). Jednak aż 97proc. właścicieli firm uważa że e-podpis wymaga popularyzacji.

Korzystanie z podpisu elektronicznego deklaruje natomiast 31proc. polskich przedsiębiorców. Większości (61 proc.) z nich wie,jak uzyskać to rozwiązanie i widzi (84 proc.) korzyści płynące zjego stosowania. Natomiast aż 93 proc. polskich przedsiębiorców (zczego 34 proc. - raczej) zamierza zacząć stosować e-podpis. Mimo to58 proc. właścicieli firm ocenia wynoszący ok. 400 zł kosztwprowadzenia tego rozwiązania jako wysoki.

O wystawianiu faktur elektronicznych i przesyłaniu ich przezInternet bez drukowania myśli 80 proc. polskich przedsiębiorców (wtym 35 proc. - raczej). Właściciele firm nadal nie są jednak dokońca przekonani, że wprowadzenie e-podpisu zmniejszy kosztybiurowe - zdecydowanie taki pogląd deklaruje 24 proc., raczej się znim zgadza 40 proc., natomiast przeciwnego zdania jest 36 proc.przedsiębiorców.

Badanie opinii o podpisie elektronicznym zostałoprzeprowadzonego wśród członków polskiego Business Centre Club.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych