Jedynka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową

"Warto posłuchać. Żyć bardziej, wiedzieć więcej" - takim hasłem wmediach reklamuje się radiowa Jedynka. Wizerunkowa kampania potrwado końca listopada.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampanię zaplanowano w telewizji (TVP1 i TVP2); w gazetachcodziennych (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Fakt, Super Express,Rzeczpospolita, Polska - The Time); tygodnikach (Przegląd Sportowy,Wprost, Polityka, Przyjaciółka, Przekrój); na portalach (Onet,Wirtualna Polska); i na outdoorze.

Film powstał przy udziale firmy Papaya Films Sp. z o.o. Zakreację odpowiada Brand Logic.

Planowaniem mediów zajęło się Biuro Promocji PolskiegoRadia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana