223 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 243 tys. osób

Po ponad miesiącu emisji nowy magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledziło średnio 223 tys. widzów. Wyższą widownię - 243 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
223 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 243 tys. osób
Michał Rachoń będzie prowadził "Jedziemy" przez pewien czas bezpośrednio z Kijowa fot. TVP

Poranny program TVP Info „Jedziemy” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 7.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 24 czerwca do 30 lipca 2019 roku wyniosła 223 tys. osób, co przełożyło się na 8,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 9 lipca - obejrzało je 307 tys. widzów.

grafika

Jeszcze wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „Jedziemy dalej”, którą można oglądać o godz. 8.00 (również od poniedziałku do czwartku). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 243 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 7,22 proc., 3,60 proc. i 4,33 proc.

grafika

Jak już informowaliśmy, pierwsze trzy emisje „Jedziemy” według NAM podniosły średnią widownię TVP Info względem analogicznego okresu tydzień wcześniej o 11 proc. Z kolei pasmo nowego programu według Modelu Oglądalności Rzeczywistej (badania realizowanego przez Netię we współpracy z Telewizją Polską) zanotowało średni wzrost o 28 proc. - Jesteśmy ogromnie zadowoleni ze startu nowego programu Michała. Cały czas pracujemy nad rozwojem formuły programu. Wkrótce dla widzów będziemy mieli kolejne niespodzianki - komentował nam wówczas Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowy-program-michala-rachonia-jedziemy-przyciagnie-swoich-okreslony-swiatopogladowo-a-sam-dziennikarz-to-swietny-showman,7171052895508609a ##

Początkowo audycja miała wystartować na początku czerwca, jednak Michał Rachoń został skierowany przez kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej do obsługi wizyty prezydenta Andrzeja Dudy w USA.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś