Jerzy Kryszak w kiosku nie przyciąga zbyt wielu widzów

Program satyryczny "Uważaj na kioskarza", który TVP 2 nadaje wsobotnie popołudnia, ma mniej widzów niż emitowane w tym samymczasie propozycje TVP 1 i TVN-u, choć wygrywa z Polsatem. Audycjaobniżyła także widownię Dwójki w swoim paśmie emisji w porównaniudo marca ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Cztery pierwsze odcinki programu "Uważaj na kioskarza" obejrzałow TVP 2 średnio 1,26 mln osób przy udziale w rynku na poziomie12,19 proc. w grupie 4+ i w 11,36 proc. w grupie 16-49 - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Dla porównania, w analogicznym okresie 2008 rokuw tym samym paśmie (soboty 16.25 - 16.50) Dwójka miała nieco więcejwidzów - przyciągała bowiem 1,44 mln osób przy udziale w rynkuwynoszącym odpowiednio 15,49 proc. i 12,82 proc.

W czasie emisji satyrycznego programu TVP 2 zajmuje trzeciąpozycję w rynku telewizyjnym. Największa widownię ma wtedy TVP 1,która nadaje w tym paśmie głównie "Modę na sukces" i transmisje zzawodów w skokach narciarskich - ogląda je 2,94 mln widzów. Nadrugim miejscu plasuje się TVN ("Brzydula"; 1,86 mln). Gorzej odDwójki radzi sobie natomiast Polsat ("Gra wstępna"; 1,17 mln).

Z analizy profilu widowni "Uważaj na kioskarza" wynika, żeprogram oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życiaoraz mieszkańcy wsi i małych miast.

Oglądalność "Uważaj na kioskarza" odcinek poodcinku

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni "Uważaj na kioskarza"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK