Jesienne kolekcje Top Secret i Troll wsparte kampanią

Rusza kampania reklamowa jesiennych kolekcji odzieży Top Secret i Troll. Akcję przygotowała firma Redan we współpracy z agencją Crazy Mouse.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Top Secret i Troll reklamuje jesienne kolekcje odzieży tych marek: Perspective i Gloomy night tej pierwszej oraz Psychodelic, Gotic school i Bohemian cool tej drugiej. Przekazy wykorzystywane w akcji opierają się na zdjęciach wykonanych przez Artura Wesołowskiego. Kampania jest skierowana do młodych, aktywnych osób.

grafika

Akcja obejmuje prasę („Twój Styl”, „Avanti”, „Wysokie Obcasy”, „Newsweek”, „Elle”, „Glamour”), internet (, outdoor oraz promocje dla klientów. Kampanię w całości przygotował dział marketingu kontrolującej marki Top Secret i Troll firmy G.K. Redan, przy kreacji współpracując z agencją reklamową Crazy Mouse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta