„Jestem Nikon” w reklamach CoolPix S3300 i S6300 (wideo)

Firma Nikon Polska rozpoczęła kampanię reklamową aparatów fotograficznych CoolPix S3300 i CoolPix S6300. Akcję pod hasłem „Jestem Nikon” przygotowały agencja Jung von Matt/Spree i dom mediowy Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania aparatów Nikon CoolPix S3300 i CoolPix S6300 pokazuje, że mogą one towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. W reklamach wykorzystywane są wariacje głównego hasła „Jestem Nikon”, nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i sytuacji, w których się znajdują. Celem działań oprócz promocji serii CoolPix jest wzmocnienie świadomości firmy Nikon jako producenta wysokiej klasy sprzętu fotograficznego.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca sierpnia - obejmie telewizję (największe stacje i kanały tematyczne), prasę (pisma ogólnotematyczne) oraz internet. Kreację przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana