"Jestem pewien" - internetowa kampania Ergo Hestii

"Jestem pewien" - to tytuł najnowszej kampanii Ergo Hestii dedykowanej internautom.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja promuje sztandarowy produkt Ergo Hestii – pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii, a także zaprezentowanie nowego logo firmy i zmienionej kolorystyki.

Kampania obejmuje odsłony banerowe na głównych stronach internetowych portali (m.in. Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24.pl, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl), pełnowymiarowe spoty reklamowe (emisja przed każdym filmem "wirtualnej telewizji" - Vod.onet.pl oraz Iplex.pl) oraz dedykowaną stronę internetową www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami na temat produktów.

grafika

Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator