„Jestem wspólną ekspresją” w kampanii lustrzanek Nikon (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa lustrzanek cyfrowych Nikon D5200, D5100 i D3200. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Jestem wspólną ekspresją”, przygotowały firmy Jung von Matt/Spree, Walk Creative i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa lustrzanek Nikon D5200, D5100 i D3200 podkreśla, że pozwalają one użytkownikom rozwijać swoje możliwości kreatywne w robieniu zdjęć oraz umożliwiają bezprzewodowe przesyłanie fotografii - za pomocą adaptera WU-1a - do urządzeń mobilnych i szybkie publikowanie ich np. w internecie.

Akcja - zaplanowana do 22 grudnia - obejmuje telewizję (kanały tematyczne, m.in.: z oferty TVP, TVN, Canal+, Discovery i Atmediów), internet (serwisy wideo, w tym TVN Player, Onet VOD i Ipla.tv, serwisy fotograficzne i filmowe) oraz kina (sieci Multikino, Cinema City i Helios, kina z oferty Kinads).

grafika

Spot przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree, a jego adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Walk Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję