Joanna Szklarczyk: z x-kom do Harbingers

Joanna Szklarczyk objęła stanowisko content marketing manager w agencji Harbingers.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Joanna Szklarczyk: z x-kom do Harbingers

W krakowskiej agencji Harbingers Joanna Szklarczyk jako content marketing manager będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem CM.

  • W tym roku skupiamy się mocno na podnoszeniu doskonałości operacyjnej i zwiększaniu współczynnika konwersji z naszych działań. Inwestujemy między innymi w narzędzia wykorzystujące technologię AI i Cloud do automatyzacji naszego procesu realizacji projektów.  Doświadczenie Joanny i jej wysoko rozwinięte kompetencje zarządzania złożonymi projektami świetnie wpisują się więc w wizję rozwoju zespołu Content Marketingu w Harbingers — mówi Małgorzata Pawłowska, key clients business unit director w Harbingers.

Joanna Szklarczyk związana jest z branżą e-commerce od ponad 7 lat. Przez ten okres przyczyniła się do znaczącego rozwoju sektora dzięki swoim umiejętnościom i doświadczeniu zdobytemu m.in. w x-kom, al.to i Combat. Na przestrzeni ostatnich lat, pełniąc role kierownicze i team-leadera w Offer Department, odegrała kluczową rolę w kształtowaniu i zarządzaniu treścią produktową dla wszystkich sklepów spółki.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]