Joanna Żółtowska i Mateusz Michalski wzmacniają dział design w 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu design agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Joanna Żółtowska i Mateusz Michalczyk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Żółtowska i Mateusz Michalski wzmacniają dział design w 180heartbeats + Jung v Matt

Żółtowska została zatrudniona jako junior graphic designer. Jest absolwentką krakowskiej ASP oraz Aalto University w Finlandii. Dotychczas zdobywała doświadczenie m.in w studiu Marcela Wandersa w Amsterdamie oraz galerii sztuki współczesnej Bunkier Sztuki. Współpracowała przy kampanii dla marki KOSÉ Decorte oraz projekcie dla Louis Vuitton.

Natomiast Mateusz Michalczyk w 180hb pracuje jako senior graphic designer. Ma 3,5-letnie doświadczenie pracy w reklamie - w wcześniej w agencjach Up i Job"n"Joy. Przygotowywał projekty dla Grupy Pracuj (Festiwal pracy JOBICON by Pracuj.pl, Wielkie HALO), Komputronik, Jeronimo Martins (Biedronka, Hebe),Oceanic (AA Vegan "Viva Karma").

Dział design 180 tworzy obecnie sześć osób, a kieruje nim Michał Murawski, digital studio director.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"