Julia Pietruszka: z newonce.media do Grupy naTemat

Współpracę z Grupą naTemat zaczęła Julia Pietruszka, obejmując funkcję business ownera projektu BRID. Wcześniej pracowała w Marquard Media Polska i newonce.media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Julia Pietruszka: z newonce.media do Grupy naTemat
Julia Pietruszka

W Grupie naTemat Julia Pietruszka odpowiadać m.in za rozwój biznesu, opracowywanie strategii kampanii contentowych oraz projekty komercyjne platformy BRID. Platforma, uruchomiona wiosną br. dzięki grantowi z Digital News Initiative, pozwala czytelnikom współdecydować o tworzonych przez redakcję materiałach, takich jak pogłębione artykuły i wywiady, reportaże, podcasty oraz produkcje wideo.

Julia Pietruszka będzie też zajmować się działaniami marketingowymi i PR-owymi serwisów z grupy: naTemat.pl, ASZdziennik.pl, dadhero.pl, INNpoland.pl i mamaDu.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-wirtwein-przerwa-innpoland-pl,7170141326694529a ##

– Przez pierwsze pół roku działania BRID-a zrealizowaliśmy już kilkanaście jakościowych reportaży łączących tekst, fotografie i wideo. Każdy materiał był wybrany w głosowaniu przez czytelników, którzy następnie mogli partycypować finansowo w jego realizacji - w  zamian dostawali nie tylko wcześniejszy dostęp, ale i zakulisowe materiały z procesu realizacji - opisuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

- Odbiór projektu BRID zarówno wśród czytelników, jak i klientów, jest tak dobry, że postanowiliśmy  go mocniej wspierać i dedykować partnerom, dla których szczególnie ważne w komunikacji są kampanie społecznie zaangażowane - mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

Wcześniej przez kilka lat Julia Pietruszka pracowała w wydawnictwie Marquard Media Polska. Jako event manager zajmowała się projektami związanymi z pismami „Joy”, „Cosmopolitan”, „Harpers Bazar” i „Esquire”. Poprzednio była project managerem newonce.radio.

W ub.r. trzy spółki zarządzające serwisami Grupy naTemat zanotowały łącznie wzrost przychodów o 24,7 proc. do 12,19 mln zł, a ich zysk netto zwiększył się z 1,43 do 2,15 mln zł. Zdecydowanie największa z nich firma Glob360 nie wypłaci dywidendy, jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk 1,65 mln zł zysku netto przeznaczyli na kapitał zapasowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski