JWT wypromuje dla Microsoftu wyszukiwarkę Kumo

Agencja reklamowa JWT będzie odpowiedzialna za wartą 100 milionówdolarów kampanię reklamową promującą nową wyszukiwarkę internetowąfirmy Microsoft.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wyszukiwarka, będąca obecnie w fazie testów pod roboczą nazwęKumo, pojawi się na rynku za kilka miesięcy. Ma ona zastąpić obecnąusługę koncernu z Redmond - Windows Live Search (live.com) - izagrozić dominującej pozycji Google i Yahoo.

Należąca do holdingu WPP Group agencja przygotuje kampanięobejmującą internet, telewizję, prasę oraz radio. Jej startplanowany jest na czerwiec.

Według nieoficjalnych źródeł, w walce o budżet kampanii JWTpokonała dwie inne współpracujące z Microsoftem agencje: McCannErickson i Crispin Porter + Bogusky. Ta druga wycofała się zrywalizacji w grudniu ubiegłego roku.

Obecnie zdecydowanym liderem wśród internetowych wyszukiwarekjest Google, która ma około 60 procent udziału w rynku. Druga jestYahoo (ok. 20 procent), a dopiero trzecia Windows Live Search (ok.8 procent).

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA