K2 Media wygrywa przetarg na obsługę digitalową marek Danone

Agencja K2 Media wygrała przetarg na obsługę marek koncernu Danone w kampaniach SEM, programmatic oraz paid social.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Postępowanie przetargowe trwało ponad pół roku i dotyczyło kilku rynków europejskich.

O wyborze K2 Media na rynku polskim zadecydowały m.in. kompetencje w obszarach programmatic, analityka oraz zaawansowanie autorskich narzędzi do prowadzenia kampanii zasilanych danymi.

W Polsce portfolio koncernu Danone obejmuje: Danone (marki Danio, Danonki, Activia, Actimel, Fantasia), Nutricię (BoboVita, Bebiko 2, Bebilon 2), Nutricię Medyczną i Żywiec Zdrój.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana