K2 Media wprowadza na rynek nową markę Smecta Go

Rozpoczęła się kampania promocyjna, wprowadzająca na polski rynek nową markę preparatu na biegunkę i bóle brzucha Smecta Go (IPSEN). Przeprowadza ją agencja K2 Media, która zdobyła zlecenie w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za całościową realizację kampanii telewizyjnej oraz działań digitalowych, w tym aktywności w kanałach społecznościowych. Odpowiadać będzie szczególnie za zaplanowanie  działań strategicznych i mediowych dla tego projektu, przygotowanie polskiej adaptacji sieciowych materiałów kreatywnych (spot telewizyjny, wideo online, materiały graficzne) oraz wsparcie w obszarze marketingu wyszukiwarek.

Smecta Go to wyrób medyczny mający działanie przeciwbiegunkowe i łagodzące ból brzucha, wspomagające regenerację jelit, a także pomagające w usuwaniu substancji toksycznych z układu pokarmowego. Właścicielem marki jest francuski koncern biotechnologiczny IPSEN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana