K2 wprowadzi markę Mountain Dew do social mediów

Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo launch marki Mountain Dew w social mediach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K2 wprowadzi markę Mountain Dew do social mediów

Agencja odpowiada za prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube. K2 jest odpowiedzialna za strategię i ideę kreatywną launchu oraz produkcję contentu.

Działania w digitalu będą wspierać powrót oryginalnego smaku Mountain Dew na polski rynek.

Start kampanii planowany jeszcze latem tego roku. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

To kolejny projekt K2 dla PrpsiCo. W 2018 roku agencja K2 wprowadziła na polski rynek lemoniadę Lemon Lemon od 7UP oraz zrealizowała dwie letnie kampanie dla marki Pepsi – Wyzwanie Smaku oraz Legendarny Smak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet