Kafka stawia na książki

'Stawiamy na książki' to hasło kampanii reklamowe nowej kawiarni Kafka, której autorem jest Agencja Paralotna.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kafka to kawiarnio – antykwariat. Jedną ścianę zajmuje jasny regał z książkami po sam sufit.  Można z niego sobie wybierać książki by je wymienić lub kupić na.. wagę.

Do książek właśnie nawiązuje kompleksowa egzekucja kreatywna kampanii.

Agencja stworzyła również logo kawiarni.

Ponadto projektantem wnętrza kawiarni jest Paweł Lis - architekt, dyrektor kreatywny Paralotnej.

Klient: Kafka

Agencja: Paralotna

Dyr. kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. artystyczny: Olaf Kulińczyk

Copwriter: Mariusz Bagan

Media: prasa, plakaty, kartki, ulotki

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej