Kamil Mirosław Radomski na czele promocji i rekrutacji Szkoły Głównej Handlowej

Kamil Mirosław Radomski objął funkcję szefa działu rekrutacji i promocji Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Poprzednio pracował na stanowisku specjalisty PR w biurze informacji i promocji uczelni.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Kamil Mirosław Radomski na czele promocji i rekrutacji Szkoły Głównej Handlowej
Kamil Mirosław Radomski

Do zadań Radomskiego należy przygotowanie i realizacja strategii promocyjnej uczelni w kraju i za granicą. Zajmie się także obsługą procesów rekrutacji na studia pierwszego i drugiego stopnia oraz wsparciem procesów rekrutacji na studia podyplomowe i doktoranckie.

Kamil Mirosław Radomski jest związany ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie od 8 lat. Ostatnio pracował na stanowisku specjalisty PR w biurze informacji i promocji SGH, gdzie koordynował m.in. prace związane z przygotowaniem i wdrożeniem nowej strony internetowej.

Jest absolwentem studiów podyplomowych public relations w SGH, zarządzania strategicznego oraz systemów informatycznych w gospodarce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę