Kampania „Bezpieczna autostrada - to dziecinnie proste” uczy kierowców zachowania na drogach latem

Pod hasłem „Bezpieczna autostrada – to dziecinnie proste” trwa kampania Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Ma uświadamiać kierowców poruszających się po autostradach, by zachowywali zasady bezpieczeństwa, zwłaszcza w okresie wakacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kampania „Bezpieczna autostrada - to dziecinnie proste” uczy kierowców zachowania na drogach latem

W ubiegłym roku na polskich autostradach doszło do 434 wypadków, w których zginęły 52 osoby, a 636 zostało rannych - pokazują dane Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.

Lipiec to jeden z trzech najgorszych miesięcy pod względem liczby wypadków na polskich drogach. Jak wskazują policyjne dane w 2018 r. 9,6 proc. (czyli 3 029) wypadków miało miejsce właśnie w tym miesiącu. W sierpniu natomiast doszło do 2 951 wypadków, czyli 9,3 proc. ogółu. Eksperci wskazują, że paradoksalnie to latem, podczas dobrych warunków pogodowych, dochodzi do większości incydentów na drogach.

Trzy zasady ruchu drogowego ograniczą wypadki

Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego rozpoczyna kampanię edukacyjną "Bezpieczna autostrada – to dziecinnie proste", której głównym celem jest przypomnienie o trzech zasadach zwiększających bezpieczeństwo na autostradach – utrzymywanie odpowiedniego odstępu pomiędzy pojazdami, patrzenie w lusterka oraz trzymanie się, w miarę możliwości, prawego pasa ruchu.

Stowarzyszenie w ramach kampanii przygotowało spoty edukacyjne, w których na prostych obrazkach wyjaśnione są zasady, których powinien przestrzegać każdy kierujący pojazdem.

Spoty można zobaczyć na stronie internetowej oraz fanpagu Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej