Kampania BTL wprowadza Colgate Total Advanced Sensitive

Pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" rusza kampania BTLwprowadzająca pastę Colgate Total Advanced Sensitive. Akcjaobejmuje punkty sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania BTL reklamuje wprowadzaną na rynekpastę do zębów Colgate Total Advanced Sensitive.Akcja pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" podkreśla, żeprodukt łączy 12-godzinne działanie antybakteryjne z łagodzeniemnadwrażliwości zębów.

Działania obejmują materiały POS oraz prezentacje z udziałemhostess w sklepach. Realizacją kampanii zajmuje się agencjamarketingu zintegrowanego Focus Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA