Kampania BTL wprowadza Colgate Total Advanced Sensitive

Pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" rusza kampania BTLwprowadzająca pastę Colgate Total Advanced Sensitive. Akcjaobejmuje punkty sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania BTL reklamuje wprowadzaną na rynekpastę do zębów Colgate Total Advanced Sensitive.Akcja pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" podkreśla, żeprodukt łączy 12-godzinne działanie antybakteryjne z łagodzeniemnadwrażliwości zębów.

Działania obejmują materiały POS oraz prezentacje z udziałemhostess w sklepach. Realizacją kampanii zajmuje się agencjamarketingu zintegrowanego Focus Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK