Kampania edukacyjna dla marki Isostar

Agencji 'Po prostu PR' powierzono kreowanie wizerunku marki Isostar w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Podpisana długoterminowa umowa współpracy zakłada koncentrację agencji na działaniach media relations oraz obsłudze medialnej eventów organizowanych, bądź sponsorowanych przez markę.

Isostar to sportowy izotoniczny napój energetyczny przeznaczony dla osób aktywnych fizycznie. W odróżnieniu od popularnych napojów energetyzujących, które w rezultacie są jedynie napojami pobudzającymi, Isostar jest całkowicie naturalnym i bezkofeinowym produktem.

Badania wykazują, iż konsumenci nie widzą różnicy pomiędzy izotonicznym napojem energetycznym, a napojem energetyzującym. Dlatego działania public relations zaplanowane przez agencję  będą miały charakter kampanii edukacyjnej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"