Kampania Karmi Poema di Caffe

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kreację do kampanii piwa Karmi

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem kreacji spotu reklamowego nowego produktu Karmi.

Wprowadzając na polski rynek Karmi Poema di Caffe koncern Carlsberg Polska rozszerza linię marki Karmi. Nowy smak ma uatrakcyjnić ofertę dla stałych konsumentek i umożliwić zdobycie nowych klientek .

Celem działań reklamowych jest zbudowanie świadomości nowego produktu oraz zachęcenie do zakupu obecne oraz nowe konsumentki piwa Karmi. Są to kobiety w wieku ok. 30 lat, z dochodami średnimi plus, wykształceniem średnim plus, mieszkające w miastach i aktywne zawodowo.Kampania wystartowała 27 maja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Klient: Carlsberg PolskaAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Anna Rogalska, Wojciech Żabiński, Agnieszka KuraPrzedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Małgorzata Tereszczenko, Joanna ReligaDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Jolanta GorczyńskaCopywriter: Kalina Domańska

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK