Kampania przeciwko podróbkom znanych marek

Niecodzienna kampania informacyjna przeciwko podróbkom

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Właściciele trzech słynnych francuskich marek towarów luksusowych - Louis Vuitton, Chanel i Lacoste - rozpoczęły niecodzienną kampanię informacyjną przeciwko podróbkom

Pomysł jest niecodzienny: trzy firmy wspólnie umieściły na głównym paryskim lotnisku Roissy Charles de Gaulle plakaty, w których... straszą klientów konsekwencjami przywiezienia do Francji z innego kraju podrobionych towarów. Jeden z plakatów przedstawia podrobiony futerał na telefon - kopię oryginalnego produktu Louis Vuitton - z podpisem: "Ostatni telefon wykonasz do prawnika".

To nie czcze pogróżki. Teoretycznie, kara za sprowadzanie (nawet na własny użytek) towarów podrobionych z innego kraju może sięgać nawet 300 tys. euro i trzech lat więzienia! (Choć w rzeczywistości takie kary nie zapadają). Zdaniem przedstawicieli francuskich firm, prawdziwym bastionem podrabiania luksusowych są w Europie Włochy. I właśnie dlatego większość odstraszających plakatów umieszczono w tej części lotniska, w której odlatują samoloty do słonecznej Italii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej