Kampania reklamowa PKT

"Polskie Książki Telefoniczne łączą strony biznesu"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W ostatnim tygodniu stycznia na tablicach outdoorowych pojawiło się „rozwiązanie” teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych. W tegorocznym przekazie reklamowym produkt pozycjonowany jest jako źródło informacji wykorzystywane w celach biznesowych. Dlatego hasło przewodnie brzmi: Polskie Książki Telefoniczne łączą strony biznesu!

„Nasz główny produkt, książki teleadresowe, jest najczęściej używanym w Polsce wydawnictwem typu yellow pages” – mówi Anna Orlińska, kierownik sekcji promocji w Polskich Książkach Telefonicznych – „od lat jesteśmy pod tym względem liderem na rynku”.

Warto wspomnieć, że po raz pierwszy w historii działań reklamowych Polskich Książek Telefonicznych zastosowano reklamę teaserową. W ten sposób firma chciała wyeksponować „Walking fingers” – charakterystyczny międzynarodowy symbol wydawców książek telefonicznych. „Jesteśmy jedynym wydawcą w Polsce, który ma prawo używania Walking fingers” – powiedziała Urszula Kupraszewicz, dyrektor Marketingu PKT – „Chcielibyśmy, by w świadomości użytkowników książek ten znak kojarzył się od razu z wiarygodnym źródłem informacji. Między innymi dlatego wykorzystujemy tylko Walking fingers w serwisie internetowym Onet.pl”

Oprócz outdooru w kampanii wykorzystane zostaną również radio i prasa. Począwszy od ostatniego tygodnia stycznia reklamy Polskich Książek Telefonicznych będą pojawiać się w następujących tytułach prasowych: Brief, Press, Businessman Magazine, Forbes, Wprost, Newsweek, Polityka, Forum, Viva, Dom & Wnętrze. W tym samym czasie  rozpoczną się emisje reklam w ogólnopolskich stacjach radiowych - Polskie Radio Program I i III oraz Radio Zet. Kampanię uzupełnią reklamy w wybranych lokalnych dziennikach i stacjach radiowych.

Media kupił i zaplanował we własnym zakresie dział marketingu Polskich Książek Telefonicznych. Pomysł i opracowanie kreacji przygotowała agencja MRM Momentum, należąca do grupy McCann Worldwide, współpracująca po raz pierwszy z Polskimi Książkami Telefonicznymi.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej