Kanał iTV przenosi się z Media 5 do At Media

Od lipca br. broker At Media będzie sprzedawać czas reklamowy i akcje specjalne w kanale iTV. Stacja ostatnio przebudowała ofertę programową i zamierza poprawić swój wizerunek.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

At Media oferować będzie kanał iTV w sprzedaży cennikowej, pakietach spotów i pakietach gwarantowanej widowni (At Max, At Your Choice, At Single), sprzedawać będzie też akcje specjalne na antenie stacji. Dotychczas brokerem iTV była spółka Media 5, która nadal będzie go obsługiwać w zakresie telesprzedaży.

- Chcemy zdynamizować rozwój oferty reklamowej. Wierzymy, że know how i pozycja rynkowa At Media pozwolą skuteczniej wykorzystać komercyjny potencjał iTV - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, prezes spółki Telestar, do której należy iTV i dyrektor programowa kanału.

Stacja rozpoczęła nadawanie w 2003 r. Ostatnio gruntownie przebudowała ofertę programową oraz podjęła działania zmierzające do wzmocnienia wizerunku. Wprowadziła na antenę formaty programowe z udziałem gwiazd (m.in. „ZIBO Specjal-lista” czy „Wakacje w rytmie dance”), co wpłynęło na poprawę jej wyników. W okresie od stycznia do maja br. udział kanału w rynku wyniósł 0,1 proc. w grupie 4+ i 0,16 proc. w 16-49. Rok wcześniej liczby te wyglądały następująco: 0,9 proc. i 0,14 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

iTV planuje wprowadzenie na antenę formatów lifestylowych, czyni też inwestycje związane z emisją programu w HD. Telestar prowadzi obecnie rozmowy na temat zakupu nowych kanałów tematycznych.

Po dołączeniu iTV, At Media ma w swojej ofercie 54 kanały telewizyjne.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana