Samochód marki Omoda & Jaecoo promowany w Kanale Zero

Marka Oomoda & Jaecoo została partnerem Kanału Zero. Współpraca obejmuje zakres działań wizerunkowych, jak również cykl rozmów eksperckich.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Samochód marki Omoda & Jaecoo promowany w Kanale Zero
fot. materiały prasowe

Celem działań jest przedstawienie modelu Jaecoo 7 Super Hybrid, eleganckiego SUV-a wyposażonego w najnowsze technologie z zakresu komfortu, bezpieczeństwa i łączności, oraz przybliżenie widzom Kanału Zero technologii Super Hybrid. 

Auto pojawi się w dedykowanych materiałach wideo oraz w formatach redakcyjnych, takich jak „Zero do Zera”, „Noc Futbolu”, „Drogowe Zero”, „Siódma Zero Zero”, a także w cyklu „Godziny Zero”. 

W czerwcu br. oficjalnym partnerem strategicznym Kanału Zero została Kuchnia Vikinga. Współpraca ma obowiązywać przez najbliższy rok. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?