Kancelaria MDDP tworzy zespół marketingu

Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy ma nowy dział marketingu i rozwoju biznesu. Od lipca tworzą go Barbara Lenarcik (szefowa zespołu), Paulina Berska (starszy specjalista) oraz Marcin Woliński (menedżer).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowy zespół będzie się koncentrował na wspieraniu obszarów, w których kancelaria już zbudowała swoją pozycję rynkową. Będzie także pomagał w ekspansji usług doradztwa prawnego w nowych dziedzinach. W ramach strategii rozwoju kancelarii, zespół pracuje także nad  wzmocnieniem oferty doradztwa prawnego i podatkowego we współpracy z dotychczasowym zespołem marketingu spółki doradztwa podatkowego.

Nowe osoby w kancelarii MMDP

Na czele zespołu marketingu MMDP stanęła Barbara Lenarcik. Poosiada prawie trzydziestoletnie doświadczenie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu zdobyte w branży usług profesjonalnych. Pracowała w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki oraz w największych polskich kancelariach prawnych i czołowym banku komercyjnym. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych i rozwoju biznesu.

Marcin Woliński objął stanowisko menedżera. Poprzednio pracował zarówno dla czołowych firm konsultingowych, jak i polskich kancelarii prawnych. Specjalizuje się w działaniach komunikacyjnych i PR, zwłaszcza w zakresie content marketingu (w tym video) i opracowywaniu strategicznych materiałów marketingowych.

Paulina Berska zajmuje w zespole funkcję starszy specjalista. Specjalizuje się przede wszystkim w digital i visual marketingu. Doświadczenie zdobywała w polskich kancelariach prawnych, gdzie zajmowała się zarządzaniem i zaangażowaniem społeczności w kanałach social media. Odpowiadała również za systemy zarządzania wiedzą oraz odświeżenie identyfikacji wizualnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska