Kapitan walczący z cukrem reklamuje Aquafresh (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa odświeżająca wizerunek marki artykułów do higieny jamy ustnej Aquafresh (produkowanych przez GlaxoSmithKline). Akcję, której bohaterem jest Kapitan Aquafresh, przygotowały i realizują firmy TBWA, AdLiner, MediaCom Warszawa i New Age Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kapitan walczący z cukrem reklamuje Aquafresh (wideo)

Spot rozpoczynający nową kampanię Aquafresh jest utrzymany w konwencji zwiastuna hollywoodzkiej produkcji. Jego bohaterem jest Kapitan Aquafresh, nowy brand hero tej marki, który dzielnie walczy z cukrem atakującym jamę ustną w formie słodyczy.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do rodzin z dziećmi. Jej pierwszy etap obejmuje 18 kin Cinema City (spoty przed filmami i animacje w holach), a kolejny będzie prowadzony także w telewizji i internecie.

Jest to część ogólnoeuropejskiej akcji odświeżającej wizerunek Aquafresh.

Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Za animacje w holach kinowych odpowiada agencja AdLiner, a za koordynację wszystkich działań w kinach - New Age Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"