Kapsle Tymbarku w wiosennej kampanii „Kochaj życie” (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii „Kochaj życie” reklamującej napoje Tymbark. Akcja pokazuje kapsle tych produktów z zabawnym hasłami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej właśnie telewizyjnej kampanii reklamowej napojów Tymbark wykorzystywane są animowane spoty z kapslami tych produktów. Poszczególne reklamy przedstawiają różne historie z tymi kapslami, na których tylnej stronie znajdują się żartobliwe hasła.

W ramach akcji pod hasłem „Tymbark – Kochaj życie” 10-sekundowe spoty są emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saachi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith OptiMedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej