Karol Rabos przeszedł z Ipsos do Kantar Polska

W lipcu do zespołu firmy Kantar Polska dołączył Karol Rabos. Objął stanowisko account managera w zespole Innovation.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Karol Rabos przeszedł z Ipsos do Kantar Polska
Karol Rabos

Karol Rabos pracował wcześniej w Ipsos, posiada blisko 10-letnie doświadczenie w badaniach ilościowych – zarówno w domenie szeroko pojętych innowacji, jak i kondycji marek na rynku. W swojej karierze zdobywał doświadczenie z takimi badaniami jak: testy produktów, konceptów, opakowań, badaniami typu U&A, segmentacjami czy trackingami marek. Wszystko to w szeroko pojętej branży FMCG, ale również e-commerce, tytoniu, telekomunikacji czy branży farmaceutycznej.

– Karol dołączył do zespołu Innovation i już od pierwszych chwil jest zaangażowany w zadania projektowe i współpracę z klientami. Opiekuje się kluczowymi klientami zespołu. Jego wieloletnie doświadczenie w badaniach innowacji oraz struktury rynku pomoże nam w jeszcze lepszej realizacji projektów - komentuje Agnieszka Antecka, business development director, Innovation Domain Lead w Kantar Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana