Karol Strasburger rzuca technologiczne suchary w kampanii x-komu na Black Month

Twarzą akcji sklepu internetowego x-kom jest Karol Strasburger. Oferty x-komu i humor aktora łączą się pod hasłem przewodnim kampanii „Promocje nie na żarty”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Karol Strasburger rzuca technologiczne suchary w kampanii x-komu na Black Month

Po raz pierwszy w historii, x-kom zaplanował cały miesiąc promocji Black Month, których kulminacja nastąpi w Black Friday.

Co tydzień, w każdy poniedziałek x-kom opublikuje wideo z Karolem Strasburgerem w roli głównej. W filmach występują również pracownicy x-komu oraz produkty w promocyjnych cenach.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Karolem Strasburgerem, bo znają go zarówno młodzi, jak i starsi. Niektórzy kojarzą go z „Familiady”, a inni z internetowych memów i śmieszkowych publikacji. Humor i duży dystans to coś, co niepodważalnie łączy x-kom ze Strasburgerem. Przy okazji Czarnego Piątku dostajemy wiele komentarzy od klientów. Postanowiliśmy je wykorzystać w scenariuszach filmów i w ten sposób podkreślić nasz dystans. W kolejnych odcinkach serii będziemy nadal serwować zarówno komentarze, jak i technologiczne suchary - mówi Kacper Kapsa, new media manager w x-komie. 

Materiały publikowane są w takich kanałach, jak YouTube, Instagram, TikTok i X.

 

Za kampanię odpowiada wewnętrzny zespół kreacji x-kom, na czele którego stoi Kacper Kapsa, new media manager. Produkcją spotu zajęło się Reszty Nie Trzeba Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?