Karolina Bąkowska szefową social content&gaming w GoldenSubmarine

Karolina Bąkowska objęła stanowisko szefowej działu social content and gaming w agencji GoldenSubmarine.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Karolina Bąkowska szefową social content&gaming w GoldenSubmarine
Karolina Bąkowska

Dział social content & gaming pod kierownictwem Karoliny Bąkowskiej odpowiedzialny będzie za efektywne tworzenie treści social mediowych, research i obsługę kampanii z twórcami oraz działania w obszarze gaming marketingu. Zespół z założenia współpracować będzie przy tym ściśle z działami kreacji i strategii.

Karolina Bąkowska wcześniej, przez 4 lata w GoldenSubmarine realizowała kampanie socialowe dla klientów GoldenSubmarine.

Przez ostatni rok rozwijała gamingowe kompetencje poza organizacją. Teraz wraca, by wykorzystać swoje doświadczenia i poprowadzić 7-osobowy zespół specjalistów social media, na co dzień zajmujących się tworzeniem contentu oraz zarządzaniem społecznościami na kanałach partnerów biznesowych agencji.

W stałej obsłudze GoldenSubmarine znajdują się takie marki, jak m.in. E.Wedel, Citi Handlowy, NIVEA, Przysnacki czy Felix. Z kolejnymi klientami agencja pracuje w charakterze projektowym.  

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?