Kaskaderzy w wiosenno-letniej kampanii Wrangler

Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji ubrań Wrangler. Akcję wspólnie z marketerem przygotował dom mediowy MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania wiosenno-letniej kolekcji odzieży Wrangler jest oparta na dynamicznych fotografiach pokazujących kaskaderów w ubraniach tej marki. Poszczególne layouty łączy hasło „We are animals”.

grafika

Kampania jest prowadzona w ścisłym centrum Warszawy, obejmując różnorodne nośniki outdoorowe, m.in. citylighty, cityscrolle, meble miejskie, tyły autobusów, siatki winylowe i powierzchnie na wybranych stacjach metra. W drugim etapie akcji przewidziane są także działania w internecie.

grafika

Kreacja kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – została przygotowana globalnie, natomiast za planowanie i zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych